Regulamin platformy internetowej

Cześć! Tu Magda i Lech (jesteśmy małżeństwem) i super, że do nas zajrzałeś! W PROGRESS zależy nam na Twoim zaangażowaniu i pragnieniu wpływania na świat. Robimy co w naszej mocy, by nasza współpraca przyniosła Ci realne korzyści.

No dobrze, przechodzimy do rzeczy. Ten regulamin to takie miejsce, gdzie zgromadziliśmy dla Ciebie wszystko, co powinieneś wiedzieć o naszej współpracy. Opisaliśmy tu, jak złożyć zamówienie, jakie są kroki realizacji umowy, jak udostępniamy treści cyfrowe i jakie formy płatności akceptujemy. No i oczywiście, co zrobić, jeżeli chcesz odstąpić od umowy czy złożyć reklamację.

Pamiętaj, że zawsze jesteśmy tu dla Ciebie. Jeśli coś jest niejasne, masz pytania albo po prostu chcesz pogadać – daj nam znać! Skontaktuj się z nami na lech@startprogress.pl lub zadzwoń pod numer 509-233-436. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 16:00.

§1. Ważne słowa – Zasady i definicje

Takie małe wyjaśnienie słów, które będziemy tu używać:

  1. Aktualizacja – to, co dodajemy, by nasze usługi były zawsze na czasie i zgodne z tym, co obiecaliśmy;
  2. Cena – ile musisz zapłacić za nasze usługi, wyrażone w złotówkach;
  3. E-zapłata – płatność za nasze usługi za pomocą cyfrowych odpowiedników wartości, na przykład bonów elektronicznych, e-kuponów, walut wirtualnych itd.;
  4. Kupujący – to możesz być Ty, jeżeli jesteś osobą fizyczną, prawną, lub jednostką organizacyjną z umiejętnością zawierania umów, na przykład jako Konsument lub PNPK;
  5. Konsument – osoba fizyczna, która korzysta z naszych usług, niezwiązana bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Produkty – to co oferujemy, czyli Towary, Treści Cyfrowe lub Usługi Podstawowe;
  7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna, która korzysta z naszych usług w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, ale niekoniecznie związaną z tą działalnością;
  8. Przedsprzedaż – to kiedy zbieramy zamówienia na nasze produkty, które będą dostępne od określonego czasu, a umowy zawieramy przed ich wprowadzeniem do sprzedaży;
  9. Regulamin – zasady, które obowiązują na naszej stronie internetowej startprogress.pl;
  10. Serwis – nasza strona internetowa, czyli startprogress.pl;
  11. Sprzedawca – to my, czyli PROGRESS, pełna nazwa Start Progress Magdalena Dutkiewicz, ul. Oblatów 8/6, 40-129 Katowice, NIP: 6412254279;
  12. Towar – to, co oferujemy w ramach naszej strony, czyli różne usługi, w tym te z Elementami Cyfrowymi;
  13. Towar z Elementami Cyfrowymi – to nasze usługi, które zawierają Treść Cyfrową lub Usługę Cyfrową, bez których usługa nie byłaby w stanie prawidłowo funkcjonować. Te treści lub usługi mogą być dostarczane przez nas lub przez innego dostawcę;
  14. Treść Cyfrowa – to dane, które tworzymy i dostarczamy w postaci cyfrowej;
  15. Treści Użytkownika – to coś, co stworzyłeś ty jako Konsument lub PNPK podczas korzystania z naszych Treści Cyfrowych;
  16. Umowa – to porozumienie między nami a Tobą, dotyczące sprzedaży naszych towarów, dostarczenia Treści Cyfrowych, lub świadczenia Usług Podstawowych lub Usług Elektronicznych na Twoją rzecz;
  17. Usługi – to nasze Usługi Elektroniczne lub Usługi Podstawowe;
  18. Usługi Cyfrowe – usługi, które pozwalają Ci na tworzenie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, na wspólne korzystanie z tych danych, które zostały przesłane lub stworzone przez Ciebie lub innych użytkowników naszej Usługi Cyfrowej, oraz na inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
  19. Usługi Podstawowe – to wszystko, co robimy w ramach naszej podstawowej działalności związanej z tworzeniem marki, brandingiem, budowaniem stron internetowych i konsultacjami. Usługi Podstawowe mogą być też Usługami Elektronicznymi, ale nie muszą;
  20. Usługi Elektroniczne – wszystko, co robimy dla Ciebie za pośrednictwem naszej strony internetowej.

§2. Zacznijmy od podstaw – Postanowienia wstępne

  1. Jako Sprzedawca, oferujemy Ci sprzedaż naszych Produktów za pośrednictwem naszego Serwisu. Możesz swobodnie wybierać i kupować produkty, które Cię interesują, zarówno te dostępne na stronach Serwisu, jak i te z oferty Przedsprzedaży.
  2. Ten Regulamin zawiera wszystkie niezbędne zasady korzystania z naszego Serwisu – mówi o tym, czego możemy od siebie oczekiwać. Znajdziesz tu informacje o prawach i obowiązkach zarówno nas, jak i Ciebie, jako Kupującego.
  3. Do korzystania z naszego Serwisu, w tym do składania zamówień, nie potrzebujesz niczego nadzwyczajnego. Wystarczy, że masz:
    • dostęp do Internetu,
    • działający, aktualny system operacyjny,
    • nowoczesną, aktualną przeglądarkę internetową z włączonymi plikami cookies,
    • aktywne konto e-mailowe.
  4. W zależności od typu naszych Treści Cyfrowych, może Cię czekać dodatkowa potrzeba zainstalowania powszechnie dostępnego oprogramowania umożliwiającego przeglądanie lub odtwarzanie określonych plików, takich jak popularne formaty dokumentów i/lub plików zawierających treści wideo. Jeśli do korzystania z jakiejkolwiek Treści Cyfrowych będziesz potrzebować dodatkowego oprogramowania, damy Ci o tym znać w jasny i zrozumiały sposób, zanim zdecydujesz się na zakup.
  5. Jeśli do korzystania z określonego Towaru lub TzEC będzie Ci potrzebne spełnienie dodatkowych warunków technicznych, które nie były wymienione powyżej, na pewno o tym poinformujemy przed składaniem zamówienia. Może to obejmować wymagania techniczne opisane bezpośrednio przy danym Towarze lub TzEC.
  6. Ważne jest, że zawieranie umowy z nami nie może odbywać się anonimowo lub pod pseudonimem. Podaj prawdziwe i pełne dane osobowe, abyśmy mogli razem stworzyć taką umowę.
  7. Upewnij się, że podczas korzystania z naszego Serwisu nie dostarczasz treści o charakterze bezprawnym. Szczególnie ważne jest to, gdy korzystasz z formularzy dostępnych w naszym Serwisie.
  8. W zależności od tego, które z naszych Produktów lub Usług wybierzesz, zawrzemy odpowiedni rodzaj umowy:
    • jeśli kupujesz Towary, zawieramy umowę sprzedaży;
    • jeśli wybierasz Treści Cyfrowe, zawieramy umowę o dostarczanie treści cyfrowych;
    • jeśli decydujesz się na Usługi Elektroniczne, zawieramy umowę o świadczenie usług elektronicznych;
    • jeśli zdecydujesz się na Usługi Podstawowe, zawieramy umowę o świadczenie usług.
  9. Jeśli zamówisz u nas Produkty różnego rodzaju, po przyjęciu Twojej oferty zawrzemy kilka umów, tak jak opisaliśmy to w pkt. 8, adekwatnie do Twojego zamówienia.
  10. Dla jasności, chcielibyśmy podkreślić, że:
    • Umowy dotyczące sprzedaży Towarów, to takie, które zobowiązują nas do przekazania Ci własności Towaru. Do takich umów stosuje się przepisy rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
    • Umowy dotyczące sprzedaży TzEC, to takie, które zobowiązują nas do przekazania Ci własności Towaru. Do takich umów stosuje się przepisy rozdziału 5a, ale już nie rozdziału 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
    • Umowy dotyczące Treści Cyfrowych, to umowy o dostarczanie treści cyfrowej, do których stosuje się przepisy rozdziału 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
    • Przepisów rozdziału 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie stosujemy do Umów, które nie dotyczą Treści Cyfrowych.”

§3. Elektroniczne dodatki do naszej strony

  1. Jako Sprzedawca, oferujemy Ci różne elektroniczne usługi, które ułatwiają korzystanie z naszej strony.
  2. Naszą kluczową usługą jest umożliwienie Ci składania zamówień na stronie, co prowadzi do zawarcia umowy z nami. Możesz to zrobić bez potrzeby zakładania konta na naszej stronie.
  3. Jeżeli zdecydujesz się na założenie konta na naszej stronie, będziemy również świadczyć dla Ciebie usługę polegającą na tworzeniu i utrzymywaniu Twojego konta. W Twoim koncie będziemy przechowywać Twoje dane oraz historię Twoich zamówień. Logowanie do konta odbywa się za pomocą Twojego adresu e-mail i hasła, które sam(a) ustalasz. Pamiętaj, aby chronić dostęp do swojego konta przed nieautoryzowanym dostępem i nie udostępniać swojego loginu i hasła nikomu innemu.
  4. Jeśli podczas składania zamówienia zdecydujesz się na subskrypcję newslettera, będziemy również dla Ciebie świadczyć usługę polegającą na przesyłaniu Ci e-maili z informacjami o nowościach, promocjach, produktach lub usługach. Możesz zapisać się do newslettera poprzez wypełnienie i przesłanie formularza subskrypcji lub zaznaczając odpowiednie pole podczas składania zamówienia. Możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera w każdym momencie, klikając w link do rezygnacji, który znajduje się w każdym z naszych maili. Możesz również poprosić nas o wypisanie Cię z listy newslettera, wysyłając nam odpowiednią wiadomość e-mail.
  5. Możesz złożyć zamówienie bez subskrypcji newslettera, wysyłając nam wiadomość e-mail na nasz adres kontaktowy.
  6. Usługi elektroniczne są świadczone dla Ciebie bezpłatnie. Płatne są natomiast umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych oraz umowy o świadczenie podstawowych usług, które są zawierane za pośrednictwem naszej strony.
  7. Dbamy o Twoje bezpieczeństwo i prywatność danych podczas korzystania z naszej strony. W tym celu podejmujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, które mają na celu zapobieganie nieautoryzowanemu dostępowi i modyfikacji Twoich danych osobowych.
  8. Dążymy do zapewnienia, że nasza strona działa prawidłowo. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości lub przerwy w jej działaniu, daj nam o tym znać.
  9. Nasza strona to system informatyczny zarządzany przez nas. Możemy prowadzić prace techniczne i informatyczne, które mają na celu rozwój strony i świadczenie usług elektronicznych na najwyższym poziomie.
  10. W ramach rozwoju naszej strony, możemy między innymi:
    • dodawać nowe funkcje, zmieniać lub usuwać istniejące funkcje;
    • wprowadzać stronę na różne typy urządzeń, na przykład urządzenia przenośne;
    • udostępnić aplikację powiązaną ze stroną.

§4. Jak złożyć zamówienie

  1. Czy jesteś już naszym klientem i masz konto? Świetnie! Jeśli nie, nie martw się, możesz zamówić jako gość. Cenimy każdego z Was!
  2. Klienci, którzy mają już u nas konto, prosimy o zalogowanie się przed złożeniem zamówienia. Można to zrobić również podczas składania zamówienia – jesteśmy elastyczni!
  3. Produkty, które widzisz na naszej stronie, a w szczególności ich opisy nie są ofertą w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.
  4. Składanie zamówienia to nic trudnego – wystarczy wypełnić formularz. Będziemy potrzebowali kilku podstawowych informacji, aby móc sprostać Twoim oczekiwaniom. Pamiętaj, żeby zapoznać się z naszym regulaminem – to nasz sposób na transparentne i jasne zasady. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, jesteśmy tu, aby Ci pomóc.
  5. Szanujemy Twoją prywatność i wartość prawdy – dlatego prosimy o podanie prawdziwych danych osobowych w formularzu zamówienia. Jesteśmy tu, aby pomóc Ci, a do tego potrzebujemy właściwych informacji.
  6. Zatroszcz się o bezpieczeństwo swoich danych, a my zadbamy o resztę. Jeśli zauważymy coś niepokojącego, skontaktujemy się z Tobą – razem możemy wszystko rozwiązać.
  7. Na koniec wystarczy kliknąć przycisk kończący zamówienie i gotowe – Twoja oferta nabycia wybranych produktów jest już u nas!
  8. Kiedy już otrzymamy Twoje zamówienie, mamy 7 dni na jego rozpatrzenie. Możemy przyjąć Twoją ofertę i zrealizować zamówienie, lub niestety odmówić. Jeżeli to drugie, nie martw się – zwrócimy Ci wszystkie płatności, które zostały już dokonane

§5. Wszystko, co musisz wiedzieć o Przedsprzedaży

  1. Czasami mamy dla Ciebie specjalne oferty i produkty jeszcze przed ich oficjalnym wprowadzeniem. Nazywamy to Przedsprzedażą, ale pamiętaj, nie zawsze jest dostępna.
  2. Produkty dostępne w Przedsprzedaży są wyraźnie oznaczone na naszej stronie, z informacjami o tym, kiedy prawdopodobnie będą dostępne i kiedy rozpoczniemy ich wysyłkę. Chcemy, abyś był na bieżąco!
  3. Proces zawierania umów w ramach Przedsprzedaży jest taki sam, jak w przypadku zwykłych zamówień. Transparentność i jasne zasady to dla nas podstawa.
  4. Czasami życie rzuca nam kłody pod nogi, dlatego zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu dostępności produktów w Przedsprzedaży. Jeżeli do tego dojdzie, na pewno Cię o tym poinformujemy, na stronie oraz przez e-mail.
  5. Gdyby okazało się, że nie możemy zrealizować sprzedaży na warunkach przewidzianych w Przedsprzedaży, np. z powodu braku dostaw od producentów lub wzrostu cen, natychmiast poinformujemy Cię o tej sytuacji.
  6. Jeżeli nie zgodzisz się na zmiany w Przedsprzedaży, zawsze możesz zrezygnować z nabycia Produktu. Oczywiście, zwrócimy Ci wszystkie płatności, które zostały już dokonane.

§6. Prosto i zwięźle o Cenach i płatnościach

  1. Ofertę naszych metod płatności znajdziesz bezpośrednio na stronie naszego sklepu, a także podczas składania zamówienia. Chcemy, aby proces płatności był dla Ciebie jak najprostszy.
  2. Jeżeli wybierzesz płatność on-line, po zatwierdzeniu zamówienia przekierujemy Cię na stronę naszego partnera do dokonania płatności. Jeżeli preferujesz przelew bankowy, dostarczymy Ci wszystkie potrzebne informacje do przelania pieniędzy. Pamiętaj, że na zapłatę za zamówienie masz 14 dni. Po tym czasie, możemy założyć, że zrezygnowałeś z zakupu, i anulować zamówienie.
  3. Bezpieczeństwo Twoich płatności gwarantuje payU, który obsługuje wszystkie płatności elektroniczne, w tym karty płatnicze.
  4. Fakturę otrzymasz od nas elektronicznie, na podany przez Ciebie adres e-mail. Ekologicznie i wygodnie!
  5. Wszystkie ceny na naszej stronie są cenami brutto. Bez ukrytych kosztów!
  6. Jesteśmy otwarci na różne promocje i rabaty dla naszych Klientów, które mogą wpłynąć na cenę. Wszystko zależy od naszej decyzji i od bieżących akcji promocyjnych. Pamiętaj jednak, że nie masz prawa domagać się rabatów, które nie wynikają z akcji promocyjnej.
  7. Jeśli obniżymy cenę jednego z naszych produktów, zawsze poinformujemy Cię o najniższej cenie, która obowiązywała w ciągu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli produkt jest u nas nowy i jest dostępny krócej niż 30 dni, poinformujemy Cię o najniższej cenie od momentu wprowadzenia go do sprzedaży.

§7. Proces dostarczania Treści Cyfrowych

  1. Dostarczanie zamówionych Treści Cyfrowych do Kupującego to proces, który realizujemy po dokonaniu zamówienia.
  2. Dostęp do Treści Cyfrowych zostanie udostępniony Kupującemu dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu płatności lub zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym.
  3. Kupujący może otrzymać dostęp do Treści Cyfrowych bezpośrednio po sfinalizowaniu i opłaceniu umowy lub w terminach ustalonych przez nas, co zależy od rodzaju Treści Cyfrowych , które Kupujący nabył.
  4. Kupujący, zgodnie z naszym wyborem i technicznymi możliwościami Serwisu, może uzyskać dostęp do Treści Cyfrowych poprzez:
    • link wysłany na adres e-mail wskazany przez Kupującego lub
    • konto użytkownika, gdzie przypisane będą zakupione Treści Cyfrowe lub
    • dedykowaną stronę Serwisu, na której umieszczone są zakupione Treści Cyfrowe .
  5. Informacje, czy Kupujący może pobrać konkretne Treści Cyfrowe na własne urządzenie, dostępne są w opisie Treści Cyfrowych lub instrukcjach dla Kupującego.
  6. W przypadku, gdy Kupujący może pobrać konkretne Treści Cyfrowe, możemy wprowadzić limit liczby pobrań tej Treści (np. konkretne Treści Cyfrowe mogą być pobrany jedynie 10 razy). Jeżeli taki limit zostanie wprowadzony, wyraźnie informujemy Kupującego, ile razy może pobrać konkretną Treść Cyfrową w ramach umowy.
  7. Możemy wprowadzić czasowe ograniczenia dostępu do konkretnej Treści Cyfrowej (np. dostęp do konkretnej Treści Cyfrowej będzie możliwy tylko przez 3 miesiące). Jeżeli takie ograniczenia zostaną wprowadzone, wyraźnie informujemy Kupującego, przez jaki czas będzie miał dostęp do konkretnej Treści Cyfrowej w ramach umowy. Jeżeli dostęp do Treści Cyfrowej określony jest przez nas jako dostęp dożywotni, a Kupujący uzyskuje ten dostęp poprzez konto użytkownika, w przypadku konieczności usunięcia konta użytkownika (np. z powodu zmian technologicznych, zakończenia naszej działalności), zapewniamy Kupującemu możliwość pobrania Treści Cyfrowych na własne urządzenie w terminie określonym przez nas, nie krótszym niż 14 dni, liczonym od wysłania informacji o planowanej likwidacji konta użytkownika i możliwości pobrania Treści Cyfrowych na własne urządzenie na adres e-mail Kupującego przypisany do konta użytkownika.
  8. Uznajemy Treści Cyfrowy za dostarczone w momencie, gdy Treści Cyfrowe lub środek umożliwiający dostęp do Treści Cyfrowych lub jego pobranie, zostaną udostępnione Kupującemu lub urządzeniu fizycznemu lub wirtualnemu, które Kupujący wybrał samodzielnie w tym celu lub gdy Kupujący lub takie urządzenie uzyskali dostęp do Treści Cyfrowych.
  9. Dostarczamy Treści Cyfrowe w wersji aktualnej na dzień dostarczenia i nie zapewniamy aktualizacji po dniu dostarczenia — chyba że w opisie Treści Cyfrowych zostanie wyraźnie wskazane, że Treści Cyfrowe obejmuje także późniejsze aktualizacje.
  10. Klient może korzystać z zakupionych Treści Cyfrowych wyłącznie do użytku osobistego, zgodnie z przepisami dotyczącymi dozwolonego użytku. Niedozwolone jest udostępnianie, sprzedawanie lub wykorzystywanie Treści Cyfrowych lub ich fragmentów do celów zarobkowych.
  11. Jeżeli Klient chciałby wykorzystać Treści Cyfrowe w swojej działalności gospodarczej, powinien zwrócić się do nas, PROGRESS, o udzielenie licencji. Wystarczy wysłać nam wiadomość e-mail z informacjami dotyczącymi planowanego wykorzystania Treści Cyfrowych, a my przedstawimy ofertę licencyjną zgodnie z naszą polityką.
  12. Jeżeli Klient uzyskuje dostęp do Treści Cyfrowych za pomocą konta użytkownika, musi przestrzegać następujących zasad:
    • konto użytkownika jest indywidualne i nie może być udostępniane innym osobom,
    • nie można próbować uzyskać nieautoryzowanego dostępu do Treści Cyfrowych, które nie są przypisane do konta,
    • należy dbać o prawidłowe funkcjonowanie systemu teleinformatycznego, nie stosując technik hakerskich, złośliwego oprogramowania itp.,
    • niedozwolone jest pobieranie Treści Cyfrowych na własny nośnik, chyba że umożliwiamy taką możliwość,
    • nie można korzystać z konta do celów marketingowych,
    • korzystając z konta, nie można naruszać dobrych obyczajów ani praw innych osób.
  13. PROGRESS ma prawo dokonywać zmian w Treściach Cyfrowych, pod warunkiem że:
    • zmiany są uzasadnione i mogą wynikać z potrzeb Klienta, zmian prawnych, decyzji sądów i organów,
    • zmiany nie spowodują dodatkowych kosztów dla Klienta,
    • informujemy Klienta o zmianach w sposób jasny i zrozumiały,
    • w przypadku istotnej i negatywnej zmiany dla Klienta, informujemy go o tym co najmniej 7 dni wcześniej, a Klient ma prawo rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia wprowadzenia zmiany,
    • jeżeli zmiana ma istotny i negatywny wpływ na dostęp do Treści Cyfrowych, umożliwiamy Klientowi zachowanie nienaruszonej wersji Treści Cyfrowych bez dodatkowych kosztów.
  14. W przypadku naruszenia przez Klienta zasad korzystania z Treści Cyfrowych, możemy zablokować mu dostęp do nich. Informujemy Klienta o powodach blokady, a Klient ma prawo odwołać się od decyzji w ciągu 14 dni. Rozpatrujemy odwołania w ciągu 14 dni. Blokada dostępu do Treści Cyfrowych nie jest naruszeniem umowy i nie może być podstawą roszczeń Klienta.
  15. Zakup Treści Cyfrowych może wiązać się z dodatkowymi usługami, takimi jak dostęp do grupy wsparcia, spotkania online czy dodatkowe webinary. Te usługi są dodatkowymi elementami naszej oferty i są realizowane zgodnie z informacjami dostępnymi na naszej stronie. PROGRESS może wprowadzić dodatkowe zasady korzystania z tych usług, aby zapewnić komfort i poczucie bezpieczeństwa wszystkim osobom korzystającym z naszych usług. Nieprzestrzeganie tych zasad może skutkować utratą dostępu do dodatkowych usług, co jednak nie wpływa na dostarczenie głównych Treści Cyfrowych i nie jest naruszeniem umowy.
  16. Aby korzystać z naszych Produktów Cyfrowych, Klient powinien posiadać sprzęt komputerowy spełniający określone warunki techniczne: komputer z dostępem do Internetu, przeglądarkę internetową z obsługą JavaScript i cookies. PROGRESS nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z niewłaściwej konfiguracji sprzętu komputerowego.
  17. Wszystkie materiały i informacje dostępne na naszej platformie są chronione prawnie. Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych jest niedozwolone i będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich.
  18. Z dostępu do Kursu może korzystać tylko jedna osoba.
  19. Klient ma prawo korzystać z Platformy wyłącznie dla siebie. Niedozwolone jest udostępnianie Treści Cyfrowych innym osobom w jakiejkolwiek formie.

§8. Wykonywanie zamówień związanych z Usługami Podstawowymi

  1. Wykonywanie Usług Podstawowych to proces, w którym my, jako dostawca, realizujemy specyficzne zadania, które stanowią esencję Usługi Podstawowej, zgodnie z opisem, który znajduje się na naszej stronie internetowej.
  2. Jeżeli realizacja Usługi Podstawowej wymaga naszego aktywnego udziału, obie strony zobowiązane są do uzgodnienia szczegółów dotyczących świadczenia tych usług, w szczególności sposób, czas i miejsce ich realizacji itp. Aby rozpocząć wykonywanie Usług Podstawowych, musimy dojść do porozumienia w tej kwestii.
  3. Jeśli start Usług Podstawowych wymaga wcześniejszego dostarczenia przez Klienta specyficznych danych, informacji lub innych materiałów, Klient zobowiązany jest dostarczyć je nam najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem realizacji Usługi Podstawowej, w sposób uzgodniony z nami. Jeżeli Klient nie spełni tego obowiązku, mimo naszego wezwania, mamy prawo odmówić realizacji Usługi Podstawowej, a taka odmowa nie będzie oznaczać niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy z naszej strony.
  4. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie zrealizować Usługi Podstawowej w uzgodnionym terminie, musimy poinformować o tym Klienta i zaproponować nowy termin. Klient ma prawo, najpóźniej w ciągu 7 dni, zaakceptować nowy termin, lub odstąpić od Umowy i otrzymać zwrot środków za niewykonaną Usługę Podstawową.
  5. Jeżeli Klient z jakiegoś powodu nie będzie mógł skorzystać z Usługi Podstawowej w uzgodnionym terminie, powinien nas o tym poinformować. Możemy zaproponować nowy termin realizacji Usługi Podstawowej (jeżeli jest to możliwe) lub odmówić realizacji Usługi Podstawowej w innym terminie (ze względu na brak możliwości wykonania Usługi Podstawowej w innym czasie).
  6. Jeśli z Usługi Podstawowej ma skorzystać inna osoba niż Klient (na przykład pracownik lub współpracownik Klienta), Klient zobowiązany jest dostarczyć nam dane tej osoby najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem świadczenia Usługi Podstawowej. Zmiana osoby uprawnionej do korzystania z usługi jest możliwa najpóźniej na 2 dni przed planowanym terminem świadczenia Usługi Podstawowej.
  7. Usługi Podstawowe powinny być zrealizowane najpóźniej w ciągu 90 dni od zawarcia Umowy. Jeżeli byliśmy gotowi do świadczenia Usług Podstawowych, ale Klient z jakiegoś powodu z nich nie skorzystał (np. nie pojawił się w ustalonym terminie), nie mamy obowiązku zwracać zapłaconej kwoty, z zastrzeżeniem właściwych przepisów konsumenckich dotyczących Konsumentów lub PNPK.
  8. Jako Sprzedawca, jesteśmy zobowiązani wykonywać Usługę Podstawową z należytą starannością.

§9. Swobodne rozwiązanie Umowy przez Konsumenta lub PNPK bez wymaganego uzasadnienia

  1. Konsument lub PNPK ma możliwość rezygnacji z Umowy, podpisanej poprzez Serwis, bez konieczności podania powodów w terminie:
    • 14 dni od momentu, kiedy Konsument lub PNPK, lub wyznaczona przez nich osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, przyjmuje Towar. Jeśli Umowa obejmuje wiele różnych produktów, które są dostarczane oddzielnie, partiami lub w odcinkach, termin na rezygnację zaczyna biec od momentu przyjęcia ostatniego elementu, partii lub fragmentu;
    • 30 dni od dnia podpisania Umowy – w sytuacji, gdy Umowa dotyczy sprzedaży treści cyfrowych.
  2. Przy niektórych rodzajach Umów prawo do rezygnacji nie jest dostępne:
    • Umowy dotyczącej usług, za które Kupujący jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeśli Sprzedawca w pełni zrealizował usługę z jasnym i wcześniejszym zezwoleniem Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po zrealizowaniu usługi przez Sprzedawcę nie będzie mógł odstąpić od Umowy, i był świadomy tej kwestii;
    • Umowy, w której Towar jest niestandardowy, produkowany zgodnie ze specyfikacją Konsumenta lub PNPK, lub spełniający jego indywidualne potrzeby;
    • Umowy, gdzie dostarczane są nagrania audio lub video.
  3. Aby skorzystać z prawa rezygnacji z Umowy, Konsument lub PNPK musi przekazać Sprzedawcy swoją decyzję o rezygnacji z Umowy w formie jednoznacznego oświadczenia – na przykład przez e-mail.
  4. Konsument lub PNPK może wykorzystać wzorcowy formularz rezygnacji z Umowy, ale nie jest to warunek konieczny.
  5. Aby zachować termin rezygnacji z Umowy, wystarczy, że Konsument lub PNPK wyśle informację dotyczącą wykonania prawa rezygnacji przed upływem terminu do rezygnacji z Umowy.
  6. Konsument lub PNPK zobowiązany jest niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia rezygnacji z Umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie przez Sprzedawcę upoważnionej do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Aby zachować termin, wystarczy odesłać Towar przed upływem tego terminu.
  7. Konsument lub PNPK pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  8. W sytuacji rezygnacji z Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK wszystkie otrzymane płatności, włączając w to koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub PNPK sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany podczas składania zamówienia), natychmiast, a w każdym wypadku nie później niż 14 dni od dnia, kiedy Sprzedawca dowiedział się o decyzji Konsumenta lub PNPK o rezygnacji z Umowy.
  9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności używając takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w oryginalnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK wyraził zgodę na inne rozwiązanie. W każdym wypadku Konsument lub PNPK nie ponosi żadnych kosztów związanych z tym zwrotem.
  10. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta lub PNPK, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Towaru z powrotem, lub dostarczenia przez Konsumenta lub PNPK dowodu jego odesłania, zależnie od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. Konsument lub PNPK odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca ma prawo do potrącenia swojej wierzytelności wobec Kupującego z tego tytułu zgodnie z art. 498 Kodeksu cywilnego i następne.

§10. Gwarancja jakości i zgodności Produktu z Umową

  1. Nasza odpowiedzialność jako sprzedawcy za ewentualne wady produktów, jest zwolniona w przypadku transakcji z nabywcami, którzy nie są konsumentami lub PNPK, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
  2. W przypadku zawarcia umowy sprzedaży z konsumentem lub PNPK, obowiązują przepisy dotyczące zgodności towaru z umową, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, przy uwzględnieniu postanowień naszego Regulaminu. Jeżeli nasze usługi elektroniczne są jednocześnie Usługami Cyfrowymi, odpowiadamy za ich zgodność z umową zgodnie z przepisami Rozdziału 5b Ustawy o prawach konsumenta.
  3. Jako Sprzedawcy, zapewniamy Konsumentowi oraz PNPK, że nasz towar jest zgodny z umową. Zgodność naszych produktów z umową jest oceniana zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta.
  4. Gwarantujemy zgodność naszego towaru z umową na czas dostarczenia oraz przez rok od tej chwili, z wyjątkiem, gdy:
    • okres ważności produktu, ustalony przez nas, naszych poprzedników prawnych lub osoby działające w naszym imieniu, jest dłuższy;
    • Umowa obejmuje sprzedaż produktów Outletowych, na które Kupujący wyraził świadomą zgodę.
  5. W przypadku produktów cyfrowych lub usług, jesteśmy odpowiedzialni za wszelkie niewłaściwości, które pojawiły się lub ujawniły w okresie, w którym powinny być one dostarczane, jednak nie krócej niż przez rok od momentu ich dostarczenia.

§11. Wymieniamy lub naprawiamy Produkty, które nie są zgodne z Umową

  1. Jeżeli Produkt, który nabyłeś, nie spełnia Twoich oczekiwań, jako Konsument lub PNPK, masz prawo do jego naprawy lub wymiany. Jest to dla nas absolutnie priorytetowe.
  2. Jako Sprzedawcy, mamy możliwość:
    • przeprowadzenia wymiany, kiedy Ty jako Konsument lub PNPK prosiłeś o naprawę, lub
    • przeprowadzenia naprawy, kiedy Ty jako Konsument lub PNPK prosiłeś o wymianę, o ile doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób, który wybrałeś, jest niemożliwe albo wiązałoby się z nadmiernymi kosztami dla nas.
  3. W sytuacji, gdy naprawa lub wymiana są niemożliwe lub pociągałyby za sobą nadmierny wydatek, mamy prawo odmówić Ci tego. Naszym celem jest zawsze jednak doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową.
  4. Jako Konsument lub PNPK, dostarczasz nam Produkt do naprawy lub wymiany, a my pokrywamy wszystkie związane z tym koszty. Koszty naprawy lub wymiany, w tym przede wszystkim koszty opłat pocztowych, transportu, robocizny i materiałów, są na naszym barku.
  5. Zobowiązujemy się do naprawy lub wymiany Produktu w rozsądnym czasie, nie przekraczającym 21 dni, od momentu, kiedy poinformujesz nas o niezgodności Produktu z Umową. Chcemy, aby cały proces przebiegał bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie, z uwzględnieniem specyfiki Produktu i celu, w jakim go nabyłeś.

§12. Dostosowanie Ceny lub rezygnacja z Umowy w przypadku Produktu niezgodnego z Umową

  1. Jeśli odkryjesz, że Produkt, który kupiłeś, nie jest zgodny z Umową, masz jako Konsument lub PNPK prawo do wniesienia oświadczenia o obniżeniu Ceny albo rezygnacji z Umowy, gdy:
    • Odmówiliśmy naprawy lub wymiany Produktu, zgodnie z § 11 ust. 3;
    • Nie udało nam się doprowadzić Produktu do zgodności z Umową;
    • Niezgodność Produktu z Umową ciągle występuje, pomimo naszych prób poprawy sytuacji;
    • Niezgodność Produktu z Umową jest na tyle poważna, że usprawiedliwia obniżenie Ceny lub rezygnację z Umowy bez konieczności korzystania z środków opisanych w § 11 ust. 1;
    • Z naszego oświadczenia lub okoliczności jasno wynika, że nie będziemy w stanie doprowadzić Produktu do zgodności z Umową w sensownym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie jako Konsumenta lub PNPK.
  2. Obniżona Cena powinna odzwierciedlać proporcję między wartością Produktu niezgodnego z Umową a wartością Produktu zgodnego z Umową.
  3. Zwracamy Ci jako Konsumentowi lub PNPK kwoty należne za korzystanie z prawa do obniżenia Ceny natychmiast, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o obniżeniu Ceny.
  4. Jako Konsument lub PNPK, nie możesz zrezygnować z Umowy, jeśli niezgodność Produktu z Umową jest nieistotna. Zazwyczaj uznajemy, że niezgodność Produktu z Umową jest istotna.
  5. Jeśli niezgodność z Umową dotyczy tylko niektórych Produktów dostarczonych na podstawie Umowy, jako Konsument lub PNPK, możesz zrezygnować z Umowy tylko w odniesieniu do tych Produktów. To samo dotyczy innych Produktów, które nabyłeś razem z Produktami niezgodnymi z Umową, jeśli nie można oczekiwać, że będziesz chciał zachować tylko Produkty zgodne z Umową.
  6. W przypadku rezygnacji z Umowy, jako Konsument lub PNPK, zobowiązany jesteś do natychmiastowego zwrotu Produktu na nasz koszt. Zwracamy Ci Cenę natychmiast, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
  7. Zwracamy Ci Cenę, korzystając z takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś jako Konsument lub PNPK, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inny sposób zwrotu, który nie generuje dla Ciebie żadnych dodatkowych kosztów.

§13. Odpowiedzialność za dopasowanie Treści Cyfrowych do Umowy

  1. Gwarancja za wady Treści Cyfrowych, o której mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, nie jest dostępna w przypadku Umów zawieranych przez Nabywców, którzy nie są Konsumentami lub PNPK.
  2. Dla Umów zawieranych przez Konsumenta lub PNPK, obowiązują przepisy o odpowiedzialności za zgodność Treści Cyfrowych z Umową, które są zawarte w ustawie o prawach konsumenta, z uwzględnieniem postanowień naszego Regulaminu.
  3. Jesteśmy odpowiedzialni wobec Konsumenta oraz PNPK za dopasowanie Treści Cyfrowych do Umowy. Ocena zgodności Treści Cyfrowych z Umową następuje zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  4. W odniesieniu do Treści Cyfrowych:
    • dostarczanych jednorazowo lub w częściach – ponosimy odpowiedzialność za brak dopasowania Treści Cyfrowych do Umowy, które występowało w momencie ich dostarczenia i ujawniło się w ciągu dwóch lat od tego czasu;
    • dostarczanych w sposób ciągły – ponosimy odpowiedzialność za brak dopasowania Treści Cyfrowych do Umowy, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym miały one być dostarczane zgodnie z Umową.
  5. W sytuacji, gdy dostarczamy Cyfrowe Treści w sposób ciągły, powinny one być zgodne z Umową przez cały czas ich dostarczania.

§14. Dostosowanie Treści Cyfrowych do Umowy

  1. W sytuacji, gdy Treści Cyfrowe nie są zgodne z Umową, Konsument lub PNPK może zwrócić się do nas o ich dostosowanie do postanowień Umowy.
  2. Jeżeli dostosowanie Treści Cyfrowych do zgodności z Umową jest niewykonalne lub wiązałoby się z nieproporcjonalnymi kosztami po naszej stronie, możemy odmówić wykonania tego zadania.
  3. Dostosowanie Treści Cyfrowych do Umowy odbywa się w odpowiednim czasie, nie dłużej niż 21 dni, od momentu, gdy zostaliśmy poinformowani przez Konsumenta lub PNPK o niewłaściwym dopasowaniu Treści Cyfrowych do Umowy, i bez nadmiernej uciążliwości dla Konsumenta lub PNPK, biorąc pod uwagę ich charakter i cel, dla jakiego są wykorzystywane.
  4. Koszty dostosowania Treści Cyfrowych do Umowy są pokrywane przez nas.

§15. Zmniejszenie Ceny lub rezygnacja z Umowy w przypadku niezgodności Treści Cyfrowych z Umową

  1. Jeżeli Treści Cyfrowe nie spełniają warunków Umowy, Konsument lub PNPK ma prawo złożyć wniosek o zmniejszenie Ceny lub rezygnację z Umowy, kiedy:
    • Odmówiliśmy dostosowania Treści Cyfrowych do Umowy, zgodnie z § 15, pkt. 2;
    • Nie udało nam się dostosować Treści Cyfrowych do Umowy;
    • Pomimo naszych starań, Treści Cyfrowe wciąż nie są zgodne z Umową;
    • Niezgodność Treści Cyfrowych z Umową jest na tyle poważna, że uprawnia do obniżenia Ceny lub rezygnacji z Umowy bez konieczności wykorzystania opcji opisanej w § 15, pkt. 1;
    • Z naszego oświadczenia lub okoliczności wynika, że nie uda nam się dostosować Treści Cyfrowych do Umowy w rozsądnym czasie lub bez przeszkód dla Konsumenta lub PNPK.
  2. Zmniejszona Cena powinna być proporcjonalna do Ceny zawartej w Umowie, w zależności od wartości Treści Cyfrowych niezgodnych z Umową w porównaniu do wartości Treści Cyfrowych zgodnych z Umową. Jeżeli Treści Cyfrowe są dostarczane częściowo lub ciągło, należy uwzględnić okres, przez który były niezgodne z Umową, podczas obniżania Ceny.

§16. Rozliczenie z Kupującym lub PNPK po rezygnacji z Umowy

  1. Gdy Kupujący, będący Konsumentem lub PNPK, zdecyduje się na rezygnację z Umowy:
    • korzystając z uprawnień wynikających z gwarancji konsumenckiej za niezgodność Treści Cyfrowych z Umową;
    • w sytuacji, gdy nie dostarczyliśmy Treści Cyfrowych, pomimo żądania ze strony Kupującego, wówczas stosowane są zasady rozliczenia opisane w tym paragrafie.
  2. Jeżeli dostarczyliśmy Cyfrową Treść na fizycznym nośniku, mamy prawo żądać jego zwrotu nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o rezygnacji, a Konsument lub PNPK jest zobowiązany zwrócić nośnik jak najszybciej, nie później jednak niż w ciągu 21 dni, na nasz koszt.
  3. Zobowiązani jesteśmy do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadającej Treściom Cyfrowym niezgodnym z Umową lub Treści Cyfrowym, które nie muszą już być dostarczane z powodu rezygnacji z Umowy. Jednocześnie nie mamy prawa żądać opłaty za okres, w którym Treści Cyfrowe były niezgodne z Umową, nawet jeżeli przed rezygnacją z Umowy Konsument lub PNPK z nich korzystał.
  4. Zobowiązujemy się do zwrotu należnej Konsumentowi lub PNPK Ceny jak najszybciej, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o rezygnacji z Umowy.
  5. Zwrot należnej Ceny dokonujemy za pomocą takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument lub PNPK, chyba że Konsument lub PNPK wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie generuje dla niego żadnych kosztów.

§17. Zwrot Treści od Użytkownika

  1. Po rezygnacji z Umowy, nie jesteśmy w stanie używać Materiałów Użytkownika, za wyjątkiem Materiałów Użytkownika, które:
    • są przydatne wyłącznie w kontekście Treści Cyfrowych;
    • odnoszą się tylko do aktywności Konsumenta lub PNPK podczas korzystania z Cyfrowych Materiałów;
    • zostały skojarzone przez nas z innymi danymi i ich oddzielenie jest nieproporcjonalnie trudne;
    • zostały stworzone razem z innymi Konsumentami lub PNPK, którzy wciąż mogą z nich korzystać.
  2. Na prośbę Konsumenta lub PNPK, udostępnimy takiej osobie, na nasz koszt, w przystępnym czasie i w ogólnie akceptowanym formacie maszynowo czytelnym, Materiały Użytkownika, które zostały stworzone lub dostarczone podczas korzystania z Treści Cyfrowych. Ten obowiązek nie obejmuje zwrotu Treści Użytkownika, które są wymienione w ust. 1.

§18. Ochrona danych osobowych i stosowanie plików cookie

  1. Jako Sprzedawca, jesteśmy administratorem danych osobowych naszych Klientów.
  2. Nasza witryna korzysta z technologii plików cookie.
  3. Szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych i plików cookie znajdują się w naszej polityce prywatności dostępnej pod tym linkiem.

§19. Ochrona własności intelektualnej

  1. Pragniemy przypomnieć Klientom, że wszystkie treści dostępne na stronach naszej witryny, w tym Treści Cyfrowe oraz ich elementy (na przykład projekty graficzne), mogą być chronione prawem autorskim zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Prawa autorskie do tych treści należą do nas lub do innych podmiotów uprawnionych. To samo dotyczy baz danych chronionych przepisami o ochronie baz danych.
  2. Chcielibyśmy zaznaczyć, że korzystanie z treści objętych prawami autorskimi lub z baz danych przez Klienta bez naszej zgody lub zgody innego podmiotu uprawnionego – z wyjątkiem sytuacji dozwolonego użytku – jest naruszeniem praw własności intelektualnej i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  3. Możemy zawrzeć z Klientem oddzielną umowę licencyjną dotyczącą korzystania z naszych treści lub baz danych (na przykład przez wykorzystywanie zdjęć produktów, korzystanie z opisów Treści Cyfrowych itp.). Aby zawrzeć taką umowę, Klient powinien skontaktować się z nami z propozycją umowy licencyjnej, informując nas o zamierzonym celu korzystania z treści lub baz danych, a także o planowanym okresie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji, przedstawimy ofertę zgodną z naszą polityką licencyjną.

§20. Recenzje i opinie

  1. Jako Sprzedawca, dajemy możliwość naszym Klientom do wyrażenia swojej opinii o naszej stronie, naszych usługach lub produktach, zarówno na naszej stronie, jak i na zewnętrznych stronach należących do osób trzecich. Wszystkie opinie podlegają warunkom określonym w tym paragrafie.
  2. Publikowanie recenzji jest możliwe po skorzystaniu z naszej strony lub naszych usług, w szczególności po zawarciu umowy. Można to zrobić w dowolnym momencie.
  3. Zachęcamy naszych Klientów do wyrażania swoich opinii w sposób szczery, uczciwy i merytoryczny. Dbamy o kulturę języka i unikanie słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
  4. Nie akceptujemy recenzji:
    • opublikowanych bez korzystania z naszej strony lub usług;
    • dotyczących produktów cyfrowych, z których Klient nie korzystał lub których nie nabył;
    • zawierających elementy nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • naruszających dobra osobiste nasze lub osób trzecich;
    • publikowanych przez opłacanych użytkowników, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia oceny produktu cyfrowego.
  5. Jako Sprzedawca, zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia, czy publikowane opinie są zgodne z naszym regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście skorzystali z produktów cyfrowych lub nabyli produkt cyfrowy. W razie wątpliwości, Klient może zgłosić nam opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia, podejmiemy działania mające na celu weryfikację opinii.
  6. Jeżeli opinia nie spełnia wymagań określonych w naszym regulaminie, możemy odmówić jej publikacji lub usunąć ją po opublikowaniu.

§21. Alternatywne metody rozwiązywania sporów

  1. Jako Konsument, masz prawo do korzystania z alternatywnych metod rozwiązania sporów. Wśród opcji, które masz do wyboru, są między innymi:
    • skierowanie sprawy do stałego sądu konsumenckiego w celu rozwiązania sporu wynikłego z zawartej umowy,
    • zgłoszenie sprawy do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z prośbą o wszczęcie postępowania mediacyjnego, które miałoby na celu polubowne rozwiązanie sporu między Tobą a nami,
    • skorzystanie z pomocy rzecznika konsumenta na poziomie powiatowym (miejskim) lub organizacji społecznej, której jednym z celów statutowych jest ochrona praw konsumentów.
  2. Aby dowiedzieć się więcej na temat alternatywnych metod rozwiązania sporów, sugerujemy odwiedzić stronę internetową http://polubowne.uokik.gov.pl.
  3. Jako Konsument, masz również możliwość skorzystania z platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ta służy do rozwiązania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, które wynikają z umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawartych online.

§22. Reklamacje i wezwania

  1. Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu lub wykonaniem Umowy.
  2. Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres lech@startprogress.pl.
  3. Reklamacje Kupujących rozpatrywane będą na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacji.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Kupującego na kontakt podany przez Kupującego podczas składania reklamacji.
  5. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowych zgodnie z Umową, Kupujący może złożyć reklamację, w której wezwie Sprzedawcę do dostarczenia Treści Cyfrowych. Jeżeli pomimo tego wezwania Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym terminie umówionym pomiędzy Stronami, Kupujący może odstąpić od Umowy. Kupujący może odstąpić od Umowy bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Treści Cyfrowych, gdy:
    • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności będzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowych;
    • Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin
      dostarczenia Treści Cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie
      dostarczył ich w tym terminie.

§23. Postanowienia końcowe

  1. Zastrzegamy sobie prawo do zmieniania ofert, wprowadzania promocji oraz modyfikacji cen na naszej stronie, jednakże zawsze z pełnym szacunkiem dla praw, które nabyłeś jako nasz Klient, w szczególności dotyczących warunków umów zawartych przed wprowadzeniem zmian.
  2. Możemy dokonywać zmian w naszym regulaminie, ale tylko z ważnych powodów, takich jak nowe przepisy prawne, zmiany technologiczne lub nowe kierunki naszej działalności.
  3. Jeżeli chodzi o sprzedaż produktów, stosujemy regulamin, który obowiązywał w chwili zawarcia umowy.
  4. Podobnie dla podstawowych usług, korzystamy z regulaminu obowiązującego w momencie zawarcia umowy.
  5. W przypadku umów dotyczących jednorazowych dostaw treści cyfrowych, obowiązuje regulamin, który był aktualny w chwili zawarcia umowy.
  6. Dla umów dotyczących Treści Cyfrowych, które dostarczane są przez twoje konto użytkownika (na przykład kurs online z rocznym dostępem), poinformujemy Cię e-mailem o ewentualnej zmianie regulaminu. Masz prawo zrezygnować z umowy w ciągu 30 dni od momentu otrzymania informacji, jeżeli zmiana w regulaminie znacząco i niekorzystnie wpływa na twój dostęp do treści cyfrowych lub ich wykorzystanie.
  7. W przypadku umów dotyczących usług elektronicznych, powiadomimy Cię o zmianie regulaminu na adres e-mail związany z tą usługą. Jeżeli nie zaakceptujesz zmiany regulaminu, masz prawo natychmiast zrezygnować z umowy, na przykład poprzez usunięcie swojego konta na naszej stronie lub zrezygnowanie z otrzymywania naszego newslettera.
  8. Wszystkie spory wynikające z umów zawartych za pośrednictwem naszej strony będą rozpatrywane przez właściwy polski sąd powszechny, zgodnie z miejscem naszej siedziby. Wyjątkiem są konsumenci oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, dla których zasady określające właściwość sądu są ustalone ogólnie.
  9. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2023 r.Wszystkie wcześniejsze wersje regulaminu są dostępne do pobrania w formacie .pdf – linki do nich znajdują się poniżej regulaminu.
Dowiedz się, jakie wrażenie Twoja strona robi na klientach.

Wyślij nam swoją stronę. Odeślemy Ci video z wskazówkami, co ulepszyć.

pexels-photo-374016